VEELGESTELDE VRAGEN


Bestellen

 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bekijk hoe je een bestelling moet plaatsen op de pagina bestellen.

 

Heb ik een account nodig om iets te kopen bij wimpers.nl?

Nee, bij Wimpers.nl hoef je geen account te hebben om iets te kopen.

 

Waar kan ik informatie vinden over een product?
Onder elk product staan de specificaties. Mocht je nog meer vragen hebben over een product, neem dan even contact met ons op.

 

Hoe gebruik ik een kortingscode? 
De kortingscode kun je invoeren tijdens jouw betaalproces in het onderdeel kortingscode.

 

Wat moet ik doen als ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen?
Mocht je dit zijn vergeten, neem dan even contact met ons op. Wij zoeken dan samen naar een oplossing.

 

Wat als ik een product wil bestellen wat is uitverkocht? Wanneer komt deze weer op voorraad?

Wij doen ons best om al onze producten ruim op voorraad te hebben. Wanneer een product niet op voorraad is, zal Wimpers.nl het product naleveren.

 

Verzenden

Wat zijn de levertijden voor een bestelling?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je op werkdagen vóór 15.00 uur jouw bestelling plaatst, versturen wij het dezelfde dag nog. Je kunt de bestelling binnen 1 á 2 werkdagen verwachten. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren de verzendkosten van PostNL. Indien mogelijk sturen wij jouw bestelling in een brievenbusverpakking. Als de bestelling te groot is voor dit formaat zullen wij jouw bestelling als pakketverzending versturen.

 

  • Kosten Brievenbusverpakking:  € 3,95*
  • Kosten Pakketverzending:       € 6,95*

* Internationale verzending
Internationaal verzenden is altijd mogelijk, al gelden hier andere levertijden en -prijzen voor. Heeft u hier vragen over? Wilt u in dit geval zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met info@wimpers.nl voor informatie over het bestellen en verzenden naar het buitenland. 

 

Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alsnog de bevestiging naar jou versturen.

 

Kan ik nadat ik mijn bestelling heb afgerond nog wijzigingen doorvoeren?
Indien een bestelling is geplaatst kan deze niet meer gewijzigd worden. Mocht je toch nog graag wijzigingen willen doorvoeren, neem dan even contact met ons op. Indien mogelijk zullen de wijzigingen alsnog worden doorgevoerd.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

In principe ontvang je samen met jouw verzendbevestiging een Track & Trace code van PostNL. Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan geven wij een indicatie van de dag van bezorging van jouw bestelling. Als je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op.

 

Betalen

Wat zijn de betaalmethodes van Wimpers.nl?
Bij Wimpers.nl kun je met de volgende betaalmogelijkheden veilig en gemakkelijk online betalen.

  • iDEAL
    Je kunt veilig en gemakkelijk betalen in onze webshop door iDeal als betaalmethode te kiezen. Dit is tevens de betaalmethode waarmee wij jouw order het snelst kunnen verwerken.
  • Vooruitbetaling/bankoverschrijving
    Bij een bankoverschrijving vermeldt je de betaalgegevens van jouw order. Zodra de betaling bij ons is ontvangen, wordt je bestelling verwerkt. Je ontvangt de betaalgegevens middels een e-mail.

    Betalingsgegevens:
    Begunstigde: Wimpers.nl
    Bank: Rabobank
    Rekeningnummer: NL46 RABO 0307816990
    Onder vermelding van: ordernummer
  • Betalen bij afhalen
    Woon je in de buurt van Uden en wil je jouw bestelling afhalen? Dit is mogelijk bij Wimpers.nl. Je kunt de bestelling contant afrekenen en afhalen bij de salon in Uden. Neem in dit geval wel eerst contact op met Wimpers.nl voordat je de bestelling af komt halen, dit om teleurstelling te voorkomen.

  • Contant
    In de salon kun je uiteraard contact betalen, voor je behandeling maar ook voor producten.

 

Is er een mogelijkheid om achteraf te betalen?
Nee, helaas is het niet mogelijk bij Wimpers.nl om achteraf te betalen.

 

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling of een deel van mijn bestelling retourneren?

Volg hiervoor de procedure voor retourneren. 

 

Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt (bijvoorbeeld incompleet)?
Mocht er iets niet goed zijn aan jouw bestelling, neem dan contact met ons op.

 

Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging gekregen van mijn retourzending?  
Het kan gebeuren dat jij geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen van jouw retourzending. Mocht je deze alsnog willen ontvangen, neem even contact met ons op.