Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bekijk hoe je een bestelling moet plaatsen op de pagina bestellen.
Heb ik een account nodig om iets te kopen bij wimpers.nl?
Nee, bij Wimpers.nl hoef je geen account te hebben om iets te kopen.
Waar kan ik informatie vinden over een product?
Onder elk product staan de specificaties. Mocht je nog meer vragen hebben over een product, neem dan even contact met ons op.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode kun je invoeren tijdens jouw betaalproces in het onderdeel kortingscode.
Wat moet ik doen als ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen?
Mocht je dit zijn vergeten, neem dan even contact met ons op. Wij zoeken dan samen naar een oplossing.
Wat als ik een product wil bestellen wat is uitverkocht? Wanneer komt deze weer op voorraad?
Wij doen ons best om al onze producten ruim op voorraad te hebben. Wanneer een product niet op voorraad is, zal Wimpers.nl het product naleveren.
Verzenden
Wat zijn de levertijden voor een bestelling?
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je op werkdagen vóór 15.00 uur jouw bestelling plaatst, versturen wij het dezelfde dag nog. Je kunt de bestelling binnen 1 á 2 werkdagen verwachten.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren de verzendkosten van PostNL. Indien mogelijk sturen wij jouw bestelling in een brievenbusverpakking. Als de bestelling te groot is voor dit formaat zullen wij jouw bestelling als pakketverzending versturen.
* Internationale verzending
Internationaal verzenden is altijd mogelijk, al gelden hier andere levertijden en -prijzen voor. Heeft u hier vragen over? Wilt u in dit geval zo vriendelijk zijn om contact op te nemen
met info@wimpers.nl voor informatie over het bestellen en verzenden naar het buitenland.
Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alsnog de bevestiging naar jou versturen.
Kan ik nadat ik mijn bestelling heb afgerond nog wijzigingen doorvoeren?
Indien een bestelling is geplaatst kan deze niet meer gewijzigd worden. Mocht je toch nog graag
wijzigingen willen doorvoeren, neem dan even contact met ons op. Indien mogelijk zullen de wijzigingen alsnog worden
doorgevoerd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
In principe ontvang je samen met jouw verzendbevestiging een Track & Trace code van PostNL. Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan geven wij een indicatie van de dag van bezorging van jouw bestelling. Als je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op.
Betalen
Wat zijn de betaalmethodes van Wimpers.nl?
Bij Wimpers.nl kun je met de volgende betaalmogelijkheden veilig en gemakkelijk online betalen.
Is er een mogelijkheid om achteraf te betalen?
Nee, helaas is het niet mogelijk bij Wimpers.nl om achteraf te betalen.
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling of een deel van mijn bestelling retourneren?
Volg hiervoor de procedure voor retourneren.
Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt (bijvoorbeeld incompleet)?
Mocht er iets niet goed zijn aan jouw bestelling, neem dan contact met ons op.
Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging gekregen van mijn retourzending?
Het kan gebeuren dat jij geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen van jouw
retourzending. Mocht je deze alsnog willen ontvangen, neem even contact met ons op.